keskiviikko 2. tammikuuta 2008

Puikkoja ostamassa...

Miten käy lankahullulle puikkoja ostamassa?

Lähdin tänään kaupunkiin ostaan ulkoilupukua ja vitosen sukkapuikkoja. Pukukin löytyi, joskaan ei ihan sellainen kuin olisin halunnut. Puikkokaupassa kävi näin, ja taisin selvitä aika vähällä...


Mutta minkäs voit kun tuo Regia oli vain 2 ee, ja kun en ole ennen vielä tuota Fabelia neulonutkaan... Siis ihan pakko ostaa, varsinkin kun tuo 10%-projektikin on onnellisesti (ja lankojen osalta onnistuneesti ohi).
PS. Liitän editillä tän kuvan vielä tuohon edellisen postauksen kuvakavalkadiin, että näen kaikki lankani samassa paikassa.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei! Minä sain pikkujoululahjaksi tuota ihan samaa Fabelia. Mielenkiintoista nähdä, mitä sinä siitä teet - minä ajattelin tehdä sukat. Ja hyvin jännä sitten katsoa, millainen kuvio tuosta langasta tulee, on niin hassun värikästä. :)

Pelagia kirjoitti...

Ihan hillitön päivitystahti rouvalla tätä nykyä... *virn* Ja voisin tähän sanoa, että mitäs minä sanoin, vaikken etukäteen mitään sanonutkaan... Ihan turha on luulla, että lankakauppaan vain puikkoja ostamaan mennään... Aika edullista oli tuo Regia!

Raijis kirjoitti...

Mari: sukkiahan minäkin meinaan, oli niin hauskaa lankaa etten maltttanut jättää kauppaan...

Pelagia: mikäs tässä päivitellessä kun vihdoin mulla on vapaa-aikaa... ;) Ja arvasin mä itekin kuinka siellä kaupassa käy... mut aika vähällä pääsin, vai mitä? (Ne silkki-alpakat kuiski mulle kovasti, mutta olin niiden kanssa lujana.

TuuliS kirjoitti...

Ihan oikein, ei 2e:n lankoja voi kauppaan jättää.... Tuosta Fabelista on Dropsilla jännä sukkaohje, joka tehdään vaakatasona. Se löytyi joulukalenterista, mutten muista tarkkaan minä päivänä.