maanantai 27. huhtikuuta 2009

Kyllä se on sitten ihanaa…

…nimittäin tuo alpakkalanka!

Oli tosi kivaa käydä teatterissa pitkästä aikaa, esitys oli mulle positiivinen yllätys, tosi mainiot nuoret näyttelijät ja kiehtova tarina, joka ei herpaantunut hetkeksikään. Olen ihan myyty!

Myyty olin myös siitä pussista jonka sain mukaani kotimatkalla – Hepsi toi mulle mun Tapion kaupasta tilaamat langat. Yhden punaisen Mystic-kerän lisäksi kilo mustaa Dropsin alpakkaa! En laita näistä langoista kuvaa, koska mustaa väriä on niin vaikeaa kuvata, mutta niin suloisen pehmeitä ja siliteltäviä ne kerät on että tekisi mieli ottaa muutama yöksi tyynylleni…

Päivitän samalla tuon sivupalkin lankalistan, vaikka nolottaakin kun saldo senkun kasvaa taas…

1 kommentti:

Kaisa kirjoitti...

Rakastan alpakkaa! Yleensä siitä ei ole tullut mitään "pölyämisoireita", mutta kun tein vauvannuttua Shibui Knitsin Baby Alpacasta, huomasin että keuhkoja alkoi kutittaa langasta lähtevä tomu. Piti heittää valmis nuttu villapesuun, ettei vauveli tukehdu. Jotkuthan eivät voi neuloa Dropsin tai TeeTeen alpakkaakaan tämän takia, toivottavasti minä en herkisty niin...