tiistai 7. huhtikuuta 2009

Lankaherkkuja

Meillä on töissä pieni kirppis ja mä olin onnekseni aamulla suunnilleen ekana paikalla – kollega oli illalla laittanut myyntiin lankojaan! Ja mulla oli pulaa puuvillalangoista ;-)

Ihan ekaksi nappasin sieltä myyntipöydältä karkit pois: (En millään malta olla postaamatta tästä, vaikka kuvat onkin tällä kertaa vain kännykällä napsittuja.)



Paula-nimistä puuvillaa, kummassakin vyyhdissä 100g/270m euron kipale! Karkkihuiveja varten! (Oikeesti kumpikin on vähän tummempia!)

Hetken päästä kävin ostamassa lisää:



Vöslauer Wolle, Mini Louisiana -nimistä italialaista merseroitua egyptinpuuvillaa, 50g/140m, 700 grammaa kahdellakympillä. Jotain kesäjakkua varten! (Oikeesti vähän vihreempää!)

Iltapäivällä laatikonpohjalla oli vielä jotain jota himoitsin, ja niin nekin muuttivat mun luokseni:

Kullankeltaista Sandnäsin Mandarinia, kuusi kertaa 50g/110m, merseroitua egyptinpuuvillaa nämäkin, ja euron kipale. Juhlahuivia varten! (Oikeesti vähän tummankeltaisempaa!)

Nytpä mulla on sitten reilusti puuvillalankoja!

Eilen sain virkattua valmiiksi sen violetin ketjusilmukkahuivini, tein sitä Korian neuletapaamisessa ja sitten vielä illalla kotona pari viimeistä kerrosta. Tänään pitäisi päätellä siitä langanpäät ja alkaa suunnitella uutta huivia, ekaksi varmaan tuosta kullankeltaisesta. 300g/660m riittää johonkin isompaankin – ellen sittenkin neuloisi siitä toppia? Pohdinpa tätä asiaa illemmalla. Kuvia ketjusilmukkahuivista tulee viikonloppuna oikeella kameralla! Tänpäiväiset kuvat on ihan surkeita, mutta kuvia kumminkin!

Ei kommentteja: