maanantai 22. lokakuuta 2007

Puikkoja ja aloituksia...

Tulin vaan kertoon, että mulla on nyt kahdet upouudet bambupuikot, kakspuolikkaat ja kolmoset. Kiitos Villasatu vinkistä, en ollut muistanut koko Lanka-Vakan olemassaoloa - puikkoja löytyi! Ja kiitos Eija tarjouksesta, mutta tarvin tosiaan ohuempia ja muutenkin tykkään neuloa 20 senttisillä sukkapuikoilla.

Tänään olen virkannut isoäidinneliöitä niin, että niitä on jo 30 kappaletta. Sitten olen neulonut Nalle-slipariani pyörönä 11 senttiä ja nyt olen laittamassa alulle isoja isovelitumppuja uusille kolmosen bambuilleni. Huomenna meinaan laittaa toisille uusille bambuilleni lupaamani miesten sukat, ja sitten tilanne onkin sellainen, että mulla on taas kahdeksan työtä kesken ja AION TEHDÄ NE TÄNÄ VUONNA VALMIIKSI! Saa nähdä miten onnistun.

Ei kommentteja: